Battlefield 2142: Ny patch

2011-02-17 @ 09:19:39

Efter nästan 4 år av väntan på en ny patch till Battlefield 2142 så har den äntligen kommit, vad den innehåller är hela Northern strike expansionspaket som kostade förut. Ett antal nya banor, en del bugfixar och inget mer. Det är en riktig besvikelse att den inte har släppts tidigare med tanke på att idag så är det inte många spelare som spelar detta spel längre. Det har jag själv sett för när jag nu skulle testa patchen och spela lite så kunde jag bara hitta ca 90 servrar som var uppe, det kan man jämföra med nästan 900 servrar som var igång 2008. Jag tycker helt enkelt att det var ganska onödigt att ens släppa patchen för det är ingen som spelar längre.

Kommentarer
    Postat av: Jahaja

    Jahaja...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: